lunes, 15 de septiembre de 2008

Sis anys al Ferran, sis anys per recordar!!



Avui he deixat de ser treballador del Jaume Ferran i Clua de Valldoreix, han sigut la millor etapa laboral de la meva vida.

He conegut a moltiiisimis persones, un total de 64 monitors han passat en 6 cursos, d’ells molts que ja no hi son vam deixar un bon record, com la Jessica, l’Eleo, la Marta de la Biblio ,el Guillem, la Neus, l’Isidre... i molts i molts.

Hi ha persones que sempre tindré un gran record per a elles!!!
L’Almodis, quina professional!!! Ningú porta el grup com ho porta ella, és una companya genial i sempre esta disposada a fer un cop de mà. Ella va ser la meva primera companya de feina!!!
L’Eugènia!!! Aiiii la meva Eugènia, el carnet de Directors, ens va fer molt molt amics!!
Reivindicativa al 100% !!
L’Eva!!! La nostre coordinadora, i una gran gran persona, és un sol!!! Ni en els moments que li va donar tanta canya, aquella maleïda empresa que hem tingut, que no sap que significa la paraula humanitat!! Ella, sempre ha estat al nostre costat!!
Eva tu ets el meu referent en aquesta nova etapa de la meva vida!!!

I que dir de la Judith i L’Anna!! Son molt i molt especials per mi!! Vosaltres ja ho sabeu!!

Avui deixem de ser companys, però mai de ser amics!!!



No hay comentarios: